نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب ورزشی تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرش‌وتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
  • آموزش چرتکه تأثیر آموزش محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه در کاهش ناتوانی یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 116-101]
  • آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
  • آموزش مثبت‌اندیشی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بین‌فردی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
  • آهسته‌گام پیش‌بینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و امید به ‌زندگی در معلمان دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
  • آهسته‌گام مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به‌ اختلالات طیف اُتیسم، کم‌توجهی- بیش‌فعالی و آهسته‌گام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]

ا

  • اُتیسم اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به ‌اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
  • اُتیسم اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
  • اُتیسم اثربخشی مداخلات کوئیک‌تیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
  • اجتناب شناختی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
  • احساس تنهایی اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
  • احساس گناه پیش‌بینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به ‌سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]
  • اختلال اضطراب فراگیر اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر نگرش‌های ناکارآمد دانش‌آموزان دختر دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 63-75]
  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بین‌فردی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
  • اختلال طیف اُتیسم اثربخشی فعالیت‌های حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دست‌های کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]
  • اختلال طیف اُتیسم مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به‌ اختلالات طیف اُتیسم، کم‌توجهی- بیش‌فعالی و آهسته‌گام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
  • اختلال طیف اُتیسم اثربخشی بازی‌های حرکتی بر شدت نشانه های بالینی در کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
  • اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
  • اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارت‌های سازمان‌دهی بر مهارت‌های سازمان‌دهی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
  • اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کم‌توجهی و بیش‌فعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
  • اختلال نافرمانی‌‌مقابله‌‌ای اثربخشی بازی رایانه‌ای «کهکشان هیجانات» بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال نافرمانی‌ مقابله‌ای [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-87]
  • اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی مقایسه ناگویی‌خُلقی در کودکان با و بدون اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 13-22]
  • اختلال یادگیری اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
  • استرس‌والدگری مقایسه استرس والدگری و مشکلات برونی‌سازی و درونی‌سازی کودکان در مادران شاغل و غیرشاغل [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-49]
  • اشتیاق شغلی پیش‌بینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و امید به ‌زندگی در معلمان دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
  • اضطراب امتحان اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
  • اعتباریابی متناسب‌سازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) به‌منظور بهبود مهارت‌های گفتاری کودکان کم‌شنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]
  • امید به‌ زندگی پیش‌بینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و امید به ‌زندگی در معلمان دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
  • انگیزشی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]

ب

  • بازشناسی هیجان اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
  • بازی‌ رایانه‌ای کهکشان هیجانات اثربخشی بازی رایانه‌ای «کهکشان هیجانات» بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال نافرمانی‌ مقابله‌ای [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-87]
  • بازی‌های حرکتی اثربخشی بازی‌های حرکتی بر شدت نشانه های بالینی در کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
  • برنامه فرزندپروری مثبت اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کم‌توجهی و بیش‌فعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
  • بهزیستی روان‌شناختی پیش‌بینی اشتیاق شغلی، بر اساس بهزیستی روان‌شناختی و امید به ‌زندگی در معلمان دانش‌آموزان آهسته‌گام [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 72-63]
  • بهزیستی روانی بررسی نقش واسطه‌ای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
  • بیش‌فعالی- تکانشگری اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کم‌توجهی و بیش‌فعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
  • بیش‌فعالی/ نقص‌توجه طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونی‌سازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیش‌فعالی و نقص‌توجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]

پ

  • پردازش حسی اثربخشی مداخلات کوئیک‌تیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
  • پشتیبانی از راه دور طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونی‌سازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیش‌فعالی و نقص‌توجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]

ت

  • تئوری ذهن اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
  • تعارض والد- فرزندی تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرش‌وتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
  • تعامل مادر با کودک تأثیر مداخله حل مسئله‌محور، بر تعامل مادران با کودکان مشکل ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 39-29]
  • توان‌بخشی شناختی اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به ‌اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
  • توان‌بخشی شناختی اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
  • توجه و تمرکز و مشکلات برونی‌سازی شده طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونی‌سازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیش‌فعالی و نقص‌توجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]

چ

  • چالاکی اثربخشی فعالیت‌های حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دست‌های کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]

ح

  • حساسیت بین‌فردی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بین‌فردی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
  • حل مسئله‌محور تأثیر مداخله حل مسئله‌محور، بر تعامل مادران با کودکان مشکل ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 39-29]

خ

  • خودتنظیمی هیجانی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
  • خودشفقتی اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
  • خودنظارتی توجه اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-117]

د

  • درک عددی اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-117]
  • درمان مبتنی بر پذیرش‌وتعهد (ACT) تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرش‌وتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]

ذ

  • ذهن‌آگاهی رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهن‌آگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]

ر

  • رایانه‌محور اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به ‌اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
  • رفتاردرمانی دیالکتیک اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک بر انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دختر دارای اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 63-74]
  • رفتاری تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
  • روان‌درمانی مثبت‌نگر اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر نگرش‌های ناکارآمد دانش‌آموزان دختر دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 63-75]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر سازگاری اجتماعی و کاهش حساسیت بین‌فردی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 37-47]
  • سبک زندگی بررسی نقش واسطه‌ای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
  • سندرم خستگی مزمن پیش‌بینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به ‌سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]

ش

  • شدت اُتیسم اثربخشی بازی‌های حرکتی بر شدت نشانه های بالینی در کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 1-11]
  • شناخت احساس‌ها تأثیر آموزش شناخت احساس‌ها و هیجان‌های چهره‌ای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارت‌های اجتماعی و نشانه‌های مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]
  • شناختی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
  • شنیداری کلامی متناسب‌سازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) به‌منظور بهبود مهارت‌های گفتاری کودکان کم‌شنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]

ع

  • عملکرد انعکاسی رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهن‌آگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارت‌های سازمان‌دهی بر مهارت‌های سازمان‌دهی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
  • عملکرد خانواده بررسی نقش واسطه‌ای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]

ف

  • فعالیت‌های موسیقایی اثربخشی فعالیت‌های حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دست‌های کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی توان‌بخشی شناختی رایانه‌محور بر کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به ‌اختلال اُتیسم با عملکرد بالا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 52-41]
  • کم‌توجهی اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت بر کم‌توجهی و بیش‌فعالی- تکانشگری کودکان مبتلا به اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 25-36]
  • کم‌توجهی- بیش‌فعالی مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به‌ اختلالات طیف اُتیسم، کم‌توجهی- بیش‌فعالی و آهسته‌گام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]
  • کودکان مقایسه ناگویی‌خُلقی در کودکان با و بدون اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 13-22]
  • کودکان مبتلا به ‌سرطان پیش‌بینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به ‌سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]
  • کووید-19 طراحی و اثربخشی برنامه پشتیبانی از راه دور بر مشکلات برونی‌سازی شده و توجه کودکان مبتلا به بیش‌فعالی و نقص‌توجه [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 51-62]
  • کیفیت خواب مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و کیفیت خواب مادران کودکان مبتلا به‌ اختلالات طیف اُتیسم، کم‌توجهی- بیش‌فعالی و آهسته‌گام [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 13-22]

م

  • محاسبات ذهنی تأثیر آموزش محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه در کاهش ناتوانی یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 116-101]
  • مداخلات کوئیک‌تیپس اثربخشی مداخلات کوئیک‌تیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
  • مداخله زودهنگام متناسب‌سازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) به‌منظور بهبود مهارت‌های گفتاری کودکان کم‌شنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]
  • مشارکت اجتماعی اثربخشی مداخلات کوئیک‌تیپس بر پردازش حسی و مشارکت اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 51-61]
  • مشکلات برونی‌سازی مقایسه استرس والدگری و مشکلات برونی‌سازی و درونی‌سازی کودکان در مادران شاغل و غیرشاغل [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-49]
  • مشکلات درونی‌سازی مقایسه استرس والدگری و مشکلات برونی‌سازی و درونی‌سازی کودکان در مادران شاغل و غیرشاغل [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 37-49]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی توان‌بخشی شناختی مبتنی بر بازشناسی هیجانی بر مشکلات رفتاری و تئوری ذهن کودکان مبتلا به اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 23-36]
  • مشکلات ریاضی اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 129-117]
  • مشکل ارتباطی تأثیر مداخله حل مسئله‌محور، بر تعامل مادران با کودکان مشکل ارتباطی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 39-29]
  • مهارت سازمان‌دهی اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارت‌های سازمان‌دهی بر مهارت‌های سازمان‌دهی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
  • مهارت‌های‌ اجتماعی اثربخشی بازی رایانه‌ای «کهکشان هیجانات» بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال نافرمانی‌ مقابله‌ای [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 99-87]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر آموزش شناخت احساس‌ها و هیجان‌های چهره‌ای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارت‌های اجتماعی و نشانه‌های مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]
  • مهارت‌های حرکتی اثربخشی فعالیت‌های حرکتی با و بدون موسیقی بر چالاکی دست‌های کودکان با اختلال طیف اُتیسم [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 61-53]
  • مهارت‌های گفتاری متناسب‌سازی و اعتباریابی برنامه مداخله زودهنگام شنیداری کلامی برتر (آوای برتر) به‌منظور بهبود مهارت‌های گفتاری کودکان کم‌شنوا [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 16-1]

ن

  • ناتوانی یادگیری ریاضی تأثیر آموزش محاسبات ذهنی با استفاده از چرتکه در کاهش ناتوانی یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 116-101]
  • نارسایی هیجانی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی کودک‌محور بر نارسایی هیجانی و خودتنظیمی هیجانی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 63-77]
  • ناگویی‌خُلقی مقایسه ناگویی‌خُلقی در کودکان با و بدون اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 13-22]
  • نشاط ذهنی اثربخشی درمان خودشفقتی بر نشاط ذهنی و احساس تنهایی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 85-73]
  • نشانه‌های مرضی تأثیر آموزش شناخت احساس‌ها و هیجان‌های چهره‌ای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارت‌های اجتماعی و نشانه‌های مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]
  • نگرش‌های ناکارآمد اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر نگرش‌های ناکارآمد دانش‌آموزان دختر دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 11، شماره 3، 1399، صفحه 63-75]
  • نوجوان تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرش‌وتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]
  • نوجوانان رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهن‌آگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]

و

  • والدگری اثربخشی والدگری مبتنی بر مهارت‌های سازمان‌دهی بر مهارت‌های سازمان‌دهی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال کم‌توجهی و بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 23-35]
  • ورزشکار حرفه‌ای تأثیر روش درمان مبتنی بر پذیرش‌وتعهد (ACT) بر تعارض والد- فرزندی در دختران نوجوان ورزشکار حرفهای دارای آسیب ورزشی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 37-49]

ه

  • همدلی پیش‌بینی سندرم خستگی مزمن مادران کودکان مبتلا به ‌سرطان بر اساس همدلی و احساس گناه [دوره 11، شماره 1، 1399، صفحه 27-17]
  • همدلی رابطه عملکرد انعکاسی، همدلی و ذهن‌آگاهی در نوجوانان دختر شهر تهران [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 13-24]
  • هوش معنوی بررسی نقش واسطه‌ای عملکرد خانواده در رابطه بین سبک زندگی و هوش معنوی با بهزیستی روانی در مادران کودکان ناشنوا [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 1-12]
  • هوش هیجانی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های شناختی، رفتاری، هیجانی و انگیزشی نوجوانان با اختلال کم‌توجهی/ بیش‌فعالی [دوره 11، شماره 4، 1399، صفحه 1-12]
  • هیجان‌های چهره‌ای تأثیر آموزش شناخت احساس‌ها و هیجان‌های چهره‌ای بر تنظیم شناختی هیجان، مهارت‌های اجتماعی و نشانه‌های مرضی در کودکان با اختلال نافرمانی مقابله‌ای [دوره 11، شماره 2، 1399، صفحه 49-61]